Alla inlägg under november 2009

Av Natali Klingborg - 27 november 2009 00:38

Jag vill dö, hatar mitt liv. Allt jag gör å alla min val blir fel. Antingen skadar jag mig själv eller de närmaste. Varför händer allt detta just mig, kan jag bara inte få leva ett normalt liv som alla andra. varför ska mitt vara så jävla svårt.Hoppas mitt liv blir kort å bra, vill inte leva om det ska vara så hära.

Av Natali Klingborg - 25 november 2009 20:13

R.I.P Morfar Lennart klingborg
Född: 1935-19/07
Dog: 25/11-09 01:05

Av Natali Klingborg - 25 november 2009 09:30

R.I.P Morfar Lennart klingborg 01:05 25/11-09

Min tom xoshdawet Morfar

Blomma     

Av Natali Klingborg - 23 november 2009 09:40

Jaja nu är det dags att dra in till stan igen, morfar är väldigt sjuk å vi vet inte hur länge han har kvar. allså sitter vi hos honnom i stan på dagarna, klarar inte mera. Både jag å mamma började gråta, en sak ska jag säga er när ens morfar eller mormor ja någon i släkten ligger framför er å har inte långt kvar. Ja då är det ingen som mår bra av det. Ja morfar hoppas du slipper ha ont länge till, klarar inte av att se dig lida som du gör. 

Fan

Av Natali Klingborg - 14 november 2009 20:53

Skrikandes Jag fattar inte att folk kan vara så idioter, vad har folk gort föra att förkäna det ni gör mot dem. Jag lovar att jag ska göra allt jag kan för att ni inte ska kunna smutskasta dem, ni har gort samma sak mot mig. Låt folk leva sina egna liv, sköt erat eget det är bäst så. Jag orkar inte med mera bråk nu, jag vill bara ha lugn å ro. ÄR DET SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ????? Skrikandes

Av Natali Klingborg - 5 november 2009 11:38

Ja då blev det lycksele sjukhus samma helg som lovet började, hatar att vara sjuk. Har mått piss med det har folk svårt att förstå, livet är så jävla svårt då man bara får höra lägner å ljug. Svek är en sak många har visat på sista tiden, jag är så less nu......

 

Jag ;P  

Av Natali Klingborg - 5 november 2009 11:35

Du krossar mitt hjärta när du gör så hära, du vet hur jag känner för dig varför håller du då på så? Varför ska livet vara så kompliserat, allt är ju typ bara fel. :(

Ovido - Quiz & Flashcards