Alla inlägg under juni 2010

Av Natali Klingborg - 7 juni 2010 13:41

ja nu har man nyss haft sveska å sett på film, Nu e det bara engelskan kvar å filmen där. Efter skolan ska jag börja gå ner mot fosterpappans jobb vilhelmina shakt å transport

  

Av Natali Klingborg - 7 juni 2010 12:28


   Ja igår så hade jag bestämt mig för att jag skulle ut å rida    Jag skulle inte ha någon hjäp, jag skulle klara detta själv. Det började med att  jag ryktade å sadlade henne, när jag skulle upp ville jag inte ha hjälp att hålla i henne eller ha något att stå på. Detta tog mig väll en halv timme eller något i den stilen, jag hade gett mig fan på att jag skulle upp på henne utan hjälp. Sagt å gort upp kom jag efter ett tag å mycket om och men, tror de hade ganska kul som stod å tittade på  Jag kom ihåg vad de sakt om att tänka posetivt å inte tänka detta kommer aldrig gå, jag kände mig mer säker och ska nog med ut å rida i dag igen hade jag tänkt mig. Hoppas det går lika bra i dag med.     Javelin Nakita är nog den underbaraste häst jag träffats             

Av Natali Klingborg - 5 juni 2010 20:46

Nu kommer lova snart hemfrån mormor å morfar sin. Sen jag ska stoppa ner na i pjamasen och så får hon borsta tänderna. Sen ska hon sova kl 9. Foster föräldrarna har vare i lycksele så det har varit tyst å lungt hemma ett tag i alla fall :) haha   Har nyss pratat med mor min å hon har fullt upp med sina valpar, Tänker på en person som alltid funnits där för mig. Jag har bara aldrig sett det fören nu när han är borta. Twana fan fölåt mig, jag gillar dig men har nog bara lite svårt att fatta det. Har mycket på gång i mitt liv, jag mår dåligt över vissa personer å jag vet att det inte borde gå ut över dig. Tuvär har det alltid gått ut över andra, lovar att jag ska bru mig från å med nu allt ska bli anurlunda

Ovido - Quiz & Flashcards