Alla inlägg under februari 2010

Av Natali Klingborg - 13 februari 2010 22:30

I morgon e det alla hjärtans dag, jävla cp dag. Man sitt ba ensam å har dö tråkigt, Varför ska man alltid behöva vara själv. Ja ja glad Fucking alla hjärtans dag

Av Natali Klingborg - 13 februari 2010 22:07

Våran ridtur i dag gick otroligt bra, även hingstarna stod kvar i hagen då jag kom tillbaka. Nu e det bara söndag å måndag kvar tills jag får helg. Har jobbat hela helgen å förkänar två dagars vila. eller va säg ni? Älskar sunny hon e helt underbar, min stjärna å mitt liv :)

 

  

Av Natali Klingborg - 12 februari 2010 21:12

  

 

Ja i morgon blire så jag å lova ske ut å rida, hur kommer de gå? jag koppas inte min armbåge fortfarande knasar, Jag funderar på att kanske bara låta lova rida men är ganska sugen jag med. Eftersom onsdagens ridtur inte gick så bra ska jag väll försöka rida igen. Men slapp ju bära vatten hinkarna i dag å det är jag tacksam över, det var jätte härligt att slippa. Skriver väll i morgon så får ni höra hur det gick.

 

 

 

  

Av Natali Klingborg - 11 februari 2010 21:42

  

Gårdagens ridtur blev snabb å väldigt kort, hingstarna tog sig ut å kom naturligt vis till mig i sunny å mig. ja bara hoppa av å försöka sära på hästarna, gicka så dära. Hadde tur att jessica å  peter inte hade åkt än.  Jaja nu var en ny dag gord å hoppas att morgondagen går lika bra. men nu borde jag ju kunna detta.

Ovido - Quiz & Flashcards