Alla inlägg under mars 2012

Av Natali Klingborg - 31 mars 2012 16:10

 

Underbar mys stund matte å älsklingen   


MATTE ÄLSKAR DIG   


 

Nakita älskar att följa efter matte   


 

När hon upptäckte att det inte fanns något godis gick hon iväg   


 

Men kom tillbaka för att följa efter då jag gick iväg   


 

Det måste lukta gott där   



Av Natali Klingborg - 30 mars 2012 18:10

Hur ska man välja om hjärtat vill en sak men kroppen en annan? Jag vet inte vad jag ska göra längre. Var upp till sjukan i dag med, fick sjuk intyg av läkaren med.

Av Natali Klingborg - 29 mars 2012 19:21

 

Nakita letar ivrigt efter godis i fickan :)


 

Nakita är så gullig när hon själv vill :)

Av Natali Klingborg - 29 mars 2012 09:39

Igår skulle vi gå på promenad men Nakita. Det första vi fick göra var att leta ungefär en halvtimme efter mitt grimskaft som var på vift. När jag väl hittade det var det dags att hämta henne ur hagen och det första hon gorde var att börja bråka. Jag höll på att bli tryckt mellan henne och  snödrivan så det var tur att dom som skulle följa stod och höll upp grinden för hon hade bråttom. När vi kommit en liten bit från stallet började hon bråka på ett sätt som jag inte sett henne göra förut. Hon försökte resa sig på bakbenen, försökte springa över både mig och dom andra. Det blev värre ju längre bort vi kom, fast vi har gått den svängen säkert 1000 gånger. Men vi ville inte orsaka att det hände något så vi vände om och gick tillbaka. Detta var en utmaning att försöka få henne att gå lugnt och stilla bredvid mig på väg tillbaka. Jag hade träningsvärk  redan då vi kom tillbaka till stallet å hon var i hagen.  Jag förstår inte varför hon var på det humöret igår.

 

 

Av Natali Klingborg - 22 mars 2012 17:38

   

Nakitas andra gång i ridhuset. :)   


 


Nakita funderar på vad mamma gör som med är i ridhuset   



 

Den ser ut som jag, luktar som jag å gud den låter som jag med. Mycket kul med denna underbara häst   


 

Hahaha sur över att jag stoppade henne för att ta kort.   



 

Man måste ju få lite kärlek efter rodeon man körde i ridhuset    Mamma stod å sa kolla fölet sparkar utav fan.   


Hon är då älskad utav allt å alla på stallet.   

Av Natali Klingborg - 17 mars 2012 12:47

 Snart har det gått en månad sen jag hämtade henne :) Hon måste ju vara den häst ridskole ungarna älskar mest för hon är så söt å fin. Dom riktigt skryter om att dom fått borsta henne


  

 

Av Natali Klingborg - 17 mars 2012 12:35

Jag vet vet inte vad jag ska göra längre. Vad jag än väljer vörkar det som om folk sticker en kniv i mitt hjärta. När jag mår bra å är glad så blir det raka motsattsen. Skulle vilja ta semester å bara åka bort ett tag. Inflammation i ryggen å mag sår, Hum mår inte alls bra. Inte efter allt annat som hänt med.

Ovido - Quiz & Flashcards