Alla inlägg under juli 2014

Av Natali Klingborg - 10 juli 2014 02:27

Kl är 02:21 jag får allt svårare att sova om nätterna, vad ska jag göra? Det är jobbigt att ligga vaken då man vet att man också ska jobba vissa dagar. Jag mår inte riktigt som jag gjorde förut, Tankarna går från och tillbaka. Varför är mitt liv just så här nu? varför är det inte som förut? Hur mycket jag än funderar och tänker så kan jag ändå inte sluta vara glad över att jag har djur och dom jag älskar mest runt om mig. Jag vet att det snart kommer lösa sig igen men det kommer ta ett tag.


Jag bjuder på en kvälls bild från flotten i sjön :)

Tjo

Av Natali Klingborg - 4 juli 2014 23:52

Ja det är som vanligt väldigt svårt att sova, så nu sitter jag vaken medan dom jag älskar ligger och sover. Jag är då glad att få träffa dixi igen efter ett bra tag, i morgon blir det en massa stök och ficks hos mamma där vi kommer vara till söndag. Jag älskar min mamma och gillar verkligen att vara här. Det känns skönt att snart ha ordning på livet igen, känns skönt att hamna på en ort där man känner lite folk och kan umgås. Nu längtar jag tills på söndag så jag får inviga mitt nya spö som sambon så snällt köpte åt mig förra sommaren. Har alltid kommit på att jag vill fiska men då har spöet legat hemma. Men nu äntligen är det med. Ha en trevlig kväll alla.

Ovido - Quiz & Flashcards