Alla inlägg under maj 2012

Av Natali Klingborg - 30 maj 2012 09:20

Jaha då sitt man här igen. I fredags åkte Nakita upp till risträsk igen. Tog en heldag att frakta grejer med mera. I går va det folkrace med skolan en aning kul men tråkigt pga blåste. I morgon är det sos möte å nästa helg tar jag mig en sväng till risträsk å hälsar på Nakita å hjälpa med hage.

Av Natali Klingborg - 17 maj 2012 10:30

 


Nyaste tatueringen

Av Natali Klingborg - 14 maj 2012 20:45

 

fick rosor i lördags <3




 

Nakita




 

Nakita försökte sola medans vi stod å studerade hennes bebis mage

Av Natali Klingborg - 14 maj 2012 20:27

Ja mycket har hänt sen jag sist skrev här. Men allt detta orkar jag inte dra upp. Det har hänt både bra å dåliga saker. En sak är det att jag äntligen fått mitt namn byte att gå igenom så nu heter jag bara Lisa Natali Maria Klingborg.det har varit mycket med Nakita å den snart kommande fölningen. Mycket med skolan nu sista månaden. Skador, hästar som sliter omkull en å sparkas. Hästar som springer över en. Stall jour å så vidare. Nu ska det börjas bygga fölhage å så vidare med snart. Mycket som ska göras å snart blir man ju (arbetslös) också. Tankarna far fram å tillbaka samtidigt som jag tänkter på allt, tänker så hjärnan knakar. Vart ska allt leda? Kommer detta värklingen å funka? Finns det en chans att ficksa alla mistag jag en gång gort? Finns det en chans att laga allt trasigt i mig som jag själv å andra skaptat? Hjärtat skriker efter svar men jag kommer inte fram till något.

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards