Alla inlägg under augusti 2010

Sug

Av Natali Klingborg - 25 augusti 2010 15:59

   Visst jag valde en linje men trivs inte, bytte te en linje jag trivs på. Då borde jag väll fan få gå på den, vem e det som går skolan jag eller dom? Varför fattar inte folk vad jag vill. Jag är less på att ni styr och ställer över mig, länma mig ifred och låt mig vara där jag trivs.  

Av Natali Klingborg - 8 augusti 2010 13:53

JA då red man PimPim för första gången igår sen han kom hem. Det gick faktist ganska bra, förutom att han ville inte dit jag ville :P

Mee

Av Natali Klingborg - 5 augusti 2010 23:05

Nyaste bilden på mig ;)

  

Av Natali Klingborg - 5 augusti 2010 22:52

   

Ashot

 

Jag kommer alltid sakna er, det spelar ingen roll var i världen ni e. Jag är glad att ni har funtits där för mig å hoppas att vi kommer ses igen.

 

Jag vet att någon dag kommer vi ses igen.

 

 

   

Ayad

Ovido - Quiz & Flashcards