Alla inlägg under november 2016

Av Natali Klingborg - 16 november 2016 22:10

Jag vet att jag inte är den tjejen som haft ett lungt och underbart liv, jag vet att i dina ögon är jag inte den som verkar vara en intressant person. Mitt liv har aldrig varit intressant, inte så som jag sett det från mina ögon. Jag vet att alla mina val i livet inte har varit dom bästa, jag har gjort många fel när det kommer till det. Allt jag gjort och allt som hänt mig har gett mig styrka till att orka vidare. Jag har inte haft det liv som jag velat ha, stora delar av det är mitt eget fel och det vet jag. Jag vet att jag inte på något sätt är en lätt människa att lära känna, det tar tid och kan vara krävande. Men helt klart tummen upp till dom älskade vänner och bekanta runt om som höll ut den tiden och lärde känna mig. På något sätt känns det alltid att folk som försöker lära känna mig backar undan då dom ser och märker hur upp och ner mitt liv är och kan vara ibland. Jag kräver inget av nya människor, bara att dom är ärliga. Jag vet att folk som så många andra inte kommer finnas där för mig, men jag överlever det med. Jag vill häldre ha äka vänner än falska som säger det dom tror man vill höra. Jag har klarat mig hit och jag vet att jag klarar mig så mycket jävla längre utan strunt och oärliga människor. Med en sista mening!

 

DET SOM INTE DÖDAR DET HÄRDAR!

Ovido - Quiz & Flashcards