Alla inlägg under juli 2010

Av Natali Klingborg - 31 juli 2010 14:28

Ja då sitter man hos mamma i åsele igen    Så jävla underbart att vara hemma igen. Nu är även moster, hennes gubbe å två av mina kusiner här   Det är mysigt att träffa släkten igen när de bor så långt bort    Ända nere i skåne    Nu hoppas jag det är fin vädre på måndag så jag kan ut å rida    Hoppas att renne kommer upp snart igen å rider med mig, det var kul   

Av Natali Klingborg - 14 juli 2010 14:36

Ja då packar man kläderna å sakerna man hade med sig ner, efter det ska jag städa rummet sen är det väll dax att gå å säga hej då till folket i btk:)     

Av Natali Klingborg - 12 juli 2010 10:23

   jag sitter här i sängen å tänker på dig,  mina  tankaar far fram å tillbaka. Jag tänker på hur mycket jag gillar dig, du känns som en dröm i min värld. Du är en person jag aldrig trodde jag skulle få möta, inte nu inte alldrig    Jag gillar dig starkt, du känns som den personen jag kan leva med. Du dömmer mig inte, jag mår bra när jag pratar med dig. I hop it will be you and me soon.       

Av Natali Klingborg - 7 juli 2010 01:31

  Ja om typ 9 timmar drar man då in te stan//skellefteå med lina, vill gärna inte vara här på marknaden då han som toh hål i tungan på mig står å säljer sker här. Å snart så e det dax att sova känner jag. Man måste ju orka upp å hinna med bussen te stan 10:10 i morgon. Hon blir väll sur om jag inte hinner.  

Ovido - Quiz & Flashcards