Alla inlägg under juni 2014

Av Natali Klingborg - 26 juni 2014 19:06

  

Ibland älskar jag dagarna på jobbet extra mycket när man inte alls är med på vad folk säger,  då får man chansen att göra så någon annan får huvud bry 

Av Natali Klingborg - 17 juni 2014 18:09

Ja nu var det ett tag sen jag satt här, det är något jag måste bli bättre på men efter att sitta å stirra på dataskärmar hela dagarna så har jag inte så stor lust med det. Men i alla fall.


Det är grymt vad tiden går fort ibland. I lördags den 14/6 var det hela 2 år med älsklingen. Jag älskar honom värkligen och jag tror inte jag skulle hitta någon som jag skulle trivas fullt så bra med. Men som alla andra par har vi också våra dagar som kanske är mindre bra, men just dom dagarna som är bra är jag grymt lycklig över att ha just honom i mitt liv. Jag vill ALDRIG ändra på det.   Det finns även två andra som gör att livet är på topp och det är våra underbara hundar    


 



Jag har även hittat ett jobb som jag faktiskt trivs bra med, just i början är det inte så grymt mycket att göra men jag trivs ändå :) Jag får umgås med personer jag faktiskt nog aldrig hade träffat eller lärt känna på det viset som man gör när man jobbar med folk, så där lär jag nog trivas ganska bra :)


Annnars har jag bara haft grymt kul sista tiden, känns skönt att det äntligen håller på att bli sommar och värme. Jag tar ju värme varjedag i stället för vinter   



Busan har ju även fått sin sommar frissa :) Hon är sötast när hon är rakad, Dixi har semester och är hos mamma medans jag och sambon jobbar då vi inte riktigt kommit i ordniong med lägenhet och så vidare   


   

Ovido - Quiz & Flashcards