Alla inlägg under augusti 2011

Av Natali Klingborg - 19 augusti 2011 05:01

Nu har ännu ett år gått å det känns lika dant fortfarande eller nästan i allafall. Ikväll blire chilla å vara med kompisar dagen blir väll si så dära. ska ner till sjukan igen å på banken sen blir det att spendera dagen med min fantastiska fosterfamilj :) pilla på lite med hästarna innan jag ska ner på vilhelmina ikväll igen :) Å herre gud på tisdag börjar skolan igen XD längtar som fan på ett vis å det är för att då har man något vettigt att göra på dagarna :) vill ävdå fortfarande har sommarlov känns som jag missat att göra något. Men det har blivit mycket skratt å hästkörning nu senaste tiden med grannen å det är jag glad för :) äntligen någon nästan lika gammal som bor på samma ställe som jag å gillar att hålla på med hästarna :) Jag mins då vi körde spenda i skogen på hon blev rädd för vatten pölen och höll på att ta trädet. Det var fan läskigt :) Ja så su för jag somnade så tidigt kan jag inte sova så då sitter jag å skriver här i stället :) dra up på tiden tills alla andra i huset vaknar :) funderar nästan gå på en promenad men det ända är att skorna är uppe å vill inte väcka folket:) längtar till helgen jag ska hem till mamma :) då blir det presenter å jag vet redan vad jag ska få av en viss person :) hihi längtar som fan :)   ja ja nu ska jag se en film för att drryga ut tiden :) men nu vet ni i alla fall lite vad som hänt :) ha det gött alla puss :)

Av Natali Klingborg - 9 augusti 2011 06:19

/)”..(\
( ´(..)
Vart tog sötnosen vägen ?

/)..”(\
(..), )
Inte där...

/)”..(\
( ´(..)
Hmmmm....?

/)..”(\
(..), )
Hallå???


/)’..’(\
( (..),)
Jaså,där är du ju!

Av Natali Klingborg - 9 augusti 2011 05:47

Nu har jag mått skit ett bra tag igen. vad fan händer? vad ska jag göra för att inte må piss hela tiden. börjar bli less. kan ingen säga vad som är fel? något har hänt med mig men vad? jag vill inte må dåligt men det slutar inte. inget värkar hjälpa. fan vad less jag är. fryser jag jag med som fan, ha feber tror jag fan i mej att jag också har.   sitter å lyssnar på en bra låt nu med men det fulaste är att jag fortfarade har spy kännslorna kvar vilket är jävligt jobbigt. ja ja men har varit med kompisar nu de senaste dagarna vilket varit undetbart. Å har även fått vara men jerry igen    jerry du känns fortfarande som en bror för mig å kommer alltid kännas så    Det har varit kul att vara med dig dessa dagar   

Av Natali Klingborg - 3 augusti 2011 00:21

  ny bild tagen i bilen i måndags då jag var ute å åkte med en kompis :P

Ovido - Quiz & Flashcards