Alla inlägg under augusti 2014

Av Natali Klingborg - 26 augusti 2014 23:56

Som säkert så många vet så har ju jag och sambon flyttat till Dorotea och bytt komun till västerbotten igen, det känns skönt att vara tillbaka här uppe. Jag passade även på att färga mitt hår i veckan som så klart blev lila, det blev inte den starka lila som jag hoppades på men det syns skit bra i solen så jag är nöjd. Annars är livet som vanligt, full fart med hundarna och dagarna går hyfsat snabbt tills sambon kommer hem. I helgen är det bil utställning i hoting och så klart ska man ju dit    Känner att jag mår toppen och inte alls dåligt som folk säger. Det finns såklart 3 stycken som jag är oerhört glada att de finns i mitt liv och det är Älsklingen, busan och dixi. Så oerhört glad att jag fått dessa två glada prickar till hundar   

Av Natali Klingborg - 13 augusti 2014 05:38

Jag börjar bli less på dessa sömn lösa nätter. Hundarna sover så dom är inte heller mycket till sällskap, Det blir att fortsätta slö se film kl är ju ändå 05:30 på morgonen så känns inte Som det är värt att gå å lägga sig nu. Vet att dixi också saknar husse då hon sover på hans sida.

Av Natali Klingborg - 12 augusti 2014 20:14

Nu är det andra veckan älsklingen är och jobbar och jag är själv med hundarna, jag längtar mer och mer efter honom. Jag jobbar helgerna när han är hemma så det känns inte riktigt som  vi hinner ses. Nu hoppas jag bara att jag får mera jobb och resten av  sommaren så bra som möjligt.

Av Natali Klingborg - 7 augusti 2014 01:06

Snart har det gått en vecka sedan älsklingen började jobba igen, tiden går sakta och jag saknar honom varje dag som går. Jag har ju klart dom underbara och älskade hundarna i min närhet, idag var min älskade mamma här på besök och både jag å hundarna blev glada och går och lägger oss nöjda över dagens goda aktiviteter.

Ovido - Quiz & Flashcards