Alla inlägg under november 2017

Av Natali Klingborg - 22 november 2017 13:05

Ja det blir allt längre tid i mellan att jag skriver här, vet inte varför men måste vara för att jag mår bättre än jag någon sin gjort. Visst finns det fortfarade upp och nergångar jag tampas med i huvudet ibland, men jag har hittat den jag älskar. 

Han ger mig så mycket av det jag har saknat, han vet hur jag funkar. Han är en sån människa som tar det lungt i början, allt han gjort för mig. Jag mår så bra i närheten av honom, han är den jag älskar och den jag vill leva mitt liv med. Jag är så glad att jag fick chansen att träffa honom. Att jag hade så tur med ett bil byte, att jag i samma veva hittade den jag skulle börja älska så otroligt mycket. Jag är verkligen glad att jag fick kontakt med denna människa, jag kommer älska dig ända tills förevigt   




     

Ovido - Quiz & Flashcards