Alla inlägg under september 2013

Av Natali Klingborg - 16 september 2013 22:37

Min älskade kompis, min underbara vänn. Det svåraste var att lämna dig och inte veta om man får åter se dig igen, det var mitt jobbigaste val här i livet. jag älskar dig så himla mycket och kommer aldrig sluta göra det, du blev en del av mitt liv och kommer alltid att vara det. Drömmarna och minnerna kommer alltid finnas kvar, jag kommer aldrig glömma känslan då jag klappade dig första gången. jag kommer aldrig glömma kännslan av att få leda dig brevid mig. Alla minnen med dig finns kvar i mitt hjärta och jag kommer aldrig låta dem försvinna. Du betyder så pass mycket för mig och jag saknar dig älskade vänn. ♥



 


 

Av Natali Klingborg - 13 september 2013 13:19

                       

Ovido - Quiz & Flashcards