Alla inlägg under december 2010

Av Natali Klingborg - 31 december 2010 23:14

Min älskade kompis, min underbara vänn. Det svåraste var att lämna dig och inte veta om man får åter se dig igen, det var mitt jobbigaste val här i livet. jag älskar dig så himla mycket och kommer aldrig sluta göra det, du blev en del av mitt liv och kommer alltid att vara det. Drömmer om dig på nätterna, det som varit och om hur det kunnat vara om jag bara kunnat ha dig kvar. Drömmarna och minnerna kommer alltid finnas kvar, jag kommer aldrig glömma känslan då jag klappade dig första gången. jag kommer aldrig glömma kännslan av att få leda dig brevid mig. Kommar aldrig glömma de nervösa och underbara ridstunderna vi hade. Kommer aldrig glömma då du hoppade på mig och jag fick ont i knääet. Alla minnen med dig finns kvar i mitt hjärta och jag kommer aldrig låta dem försvinna. Du betyder så pass mycket för mig och jag saknar dig älskade vänn. ♥



  

Av Natali Klingborg - 29 december 2010 17:04

Du är söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är den finaste jag har
vill alltid ha dig kvar


Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer
om varje natt
Du är det bästa jag vet


Ska älska dig i oändlighet

Av Natali Klingborg - 28 december 2010 19:20

Vaknade typ vid 11. Klev upp och väntade på att killen skulle på möte, medans har var borta passa jag på att bädda sängen    När han kom hem sen igen for ve te hoting, körde runt lite och hälsa på folk.  Efter att tag bar det tillbaka, hämta plomboken och ta ut lite pengar. Efter det bar det av till affären, handlade lite och sen hem för att han skulle få besök. Nu sitter man och väntar på att vi ska börja med maten och funderar på vilken film man ska se i kväll. Har ju en hel del på datorn nu mera    Känns då underbart i alla fall att få vara med killen. saknade han under julen

Av Natali Klingborg - 27 december 2010 23:31

Ibland känns livet meningslöst och fel, man kan vakna mitt i natten och ligga å fundera över det. Man tänker på allt som hänt en i livet, från bardomen fram tills idag. Man tänker på de bra och de dåliga stunder man haft. Vissa mår sämre än de andra, jag kommer alltid ha minnena kvar efter det som hänt mig. All smärta jag själv orsakat mig, jag har ärr på armen som aldrig kommer försvinna. Jag blir påmind varje dag om allt dåligt. Jag må alltid ha ärren på armen kvar, men jag har slutat supa och vara med personer som gort att jag mått dåligt. Därför tackar jag alla som hjälpt mig tillbaka till värkligheten, jag mår bättre. Jag bor hemma igen, skolan funkar precis som den borde. Jag håller mig borta från folk som inte är bra för mig, jag har fått nya och underbara kompisar via skolan. Jag har en underbar kille som jag älskar mer än allt annat på jorden, en person jag aldrig kommer släppa taget om. Jag mår bra när jag är med honom, jag känner mig bättre än någonsin. Därför hoppas jag att jag inte behöver flytta igen, jag har flyttat runt mycket och nu vill jag stanna. Orkar inte förlora mera kompisar, inte förlora mer av mig själv.  Därför vill jag stanna här, jag känner att jag äntligen har hittat ett ställe att kalla hemma. Ett ställe där det finns folk jag betyder något för folk, ett ställe där folk betyder något för mig. Att börja på malgomajskolan 3 i vilhelmina visar sig vara det bästa jag gort. Livet känns inte längre meningstlöst, kommer aldrig flytta tillbaka till Burträsk för att bo med min far. Alla vet att det inte funkar men vissa bryr sig inte, jag kommer inte lämna det jag har hittat här som gör mig lycklig bara för att bo med någon som inte bryr sig. Någon som bara ringer eller smsar då det behagar honom. Säger bara vad jag tycker och tänker  

Av Natali Klingborg - 27 december 2010 23:30

Vet inte varför!!

 

Vet inte varför! Varför ska jag vara hemma om vi bara bråkar. Varför ska jag vara tyst och lugn när ingen lyssnar på mig, varför? Varför leva om man inte får vara med den man älskar, varför försöka hålla någon borta från en annan?

Av Natali Klingborg - 10 december 2010 20:22

Äntligen helg, äntligen en helg med älsklingen bara mysa och ha det bra. känns skönt efter en jobbig vecka på skolan. Arbetat med en skoter som fan inte äns vill fungera då man ska skicka tillbaka den till de som äger den. Ganska jobbigt pga allt man gort med den och allt man har lagat. men jaja sista timmen bestod att att ligga på skotern med fötterna på huven och lyfta den upp och ner. Arbetade ju då, träna bena. blev ganska jobbigt då man hade gort de några gånger. Nja funderar på om man snart ska gå och diska, men vet inte känns jobbigt men he måste ju göras XD haha. tur man har laptop att sitta framför så man kan spela musik samtidigt XD men snart dras väll internet grejset ut. hihi tror någon tycker det är jobbigt att jag bär omkring på datorn :) ja får se om det blir någon film sen eller om jag går och lägger mig. ganska trött efter veckan och gårdagens natt. jaja ja får väll skriva sen ska diska nu. Puss på er alla XD

Ovido - Quiz & Flashcards