Alla inlägg under oktober 2011

Av Natali Klingborg - 25 oktober 2011 10:10

jag är med å tävlar hos volvobruden om ett silver halsband på denna länken http://silverbiten.shop.textalk.se/halsband-anglar-gili-design/

Av Natali Klingborg - 19 oktober 2011 15:08

 

                       Löven ramlar sakta ner bredvid mig där jag går i skogen.

 Det prasslar i buskarna efter hundarna.

Hästarna står lugnt i hagen och äter.

Det kommer en kall vindpust.

 Det känns att det snart kommer att bli vinter.

 Jag längtar tills snön börjar falla.

 Det vita täcket på marken är så fint.

Jag går här nu i lugnet å tänker på dig.

Löven börjar bli gula.

 Nu blir det snart vinter.


 

Av Natali Klingborg - 7 oktober 2011 12:28

Vet Ni Varför Vi Flickor Älskar Er Pojkar?!

 * Rufsigt hår när Ni är precis nyvakna  

*Sättet ni så sexigt tar av sig tröjor (helt olikt hur vi tjejer klär av oss)

 *Att ni direkt förlorar ca 75 % av eran hjärnkapacitet när vi smeker insidan av era lår

 *Den där otroligt sköna känslan när ni kysser oss i nacken 

 *Sättet ni sätter händerna mot våra höfter och går bakom oss när vi ska gå igenom ett rum fullt med folk  

*Sättet på vilket våra händer känns så otroligt små inuti eras  

*Det där gulliga, frustrerande ansiktsuttrycket ni får när ni försöker få av behån utan att lyckas  

*Hur ni erbjuder oss att låna era jackor trots att ni bara har en T-shirt under och det är jättekallt 

 *Hur ni ser ut som små barn när ni sover, trots att ni är hur tuffa som helst när ni är vakna

* Ni är helt enkelt UNDERBARA




Jag tar dig... Håller dig hårt... Klämmer på dig lite... Pussar på dig... Hoppas på sex... Hoppas... Hoppas... Rullar dig fram o tillbaka över bordet... Gång på gång... Igen och igen... Rätt kul med Yatzy :)



4 saker som ALDRIG kommer tillbaka... "Stenen som du kastat" "Orden du har sagt" "Chansen du har missat" "Och tiden som har gått" Så lev i nuet och lev livet varje dag

Av Natali Klingborg - 2 oktober 2011 23:23

 


Tack för en underbra helg. Kommer aldrig glömma den.

Kommer säker åka tillbaka snart   

Kommer sakna alla er underbara människor.

Det finns inge andra som er.

Ni har en stor plats i mitt   

Kommer aldrig aldrig släppa taget om er.

Ni livar upp mitt liv   

Saknar er redan   

Ovido - Quiz & Flashcards