Alla inlägg under september 2010

Av Natali Klingborg - 29 september 2010 21:07

Tänkte på en sak då jag höll på i stallet. Jag vet var längtan efter att gå fordons, få köra lastbil kommer ifrån. Morfars dröm var att få ett barn barn  som skulle börja köra lastbil.  Jag lever upp till hans dröm, men ändå till min egen. Älskar bilar och lastbilar så skulle nog aldrig vilja göra något annat. Önskar bara att morfar varit här så han kunde vara stolt över det jag gör nu. Jag vet och hoppas då i alla fall att han e det :) Jag har levt upp till så mångas drömar att jag nu bestämt mig för att leva upp till min och morfars dröm om mig :)  

 

   Du finns alltid i mitt hjärta morfar 

          Lenart Klingborg   

Av Natali Klingborg - 2 september 2010 12:38

   Jag sitter här i solen och tänker på livet som varit och livet som är nu. Hur kommer mitt liv se ut om några år?    Kommer jag vara som jag är nu eller kommer jag vara någon jag aldrig varit förr? Det jag vet är att jag trivs med den personen jag nu är   Jag trivs så mycket bättre nu när jag inte super varje helg   Jag känner att ajg har något att leva för, min familj och min älskade häst. Ibland tror jag att foster familj var fel val     men nu vet jag att det jag gorde mig bra     Jag har lärt mig älska min familj, kompisar och mig själv igen    Det jag  nu lever för är mig och det jag vill, familjen, hästen och alla runt omkring mig.    Har även läsrt mig säga ifrån om det är något jag inte tycker om eller något som jag tycker är fel      Jag trivs med mig själv och har värkligen blivigt mig själv under dessa månader jag har bott hoss jesscia och peter i Ristäsk     Tack till alla som ställt upp för mig och hjälpt mig komma dit jag är idag puss på er   

Ovido - Quiz & Flashcards