Alla inlägg under februari 2011

(L)

Av Natali Klingborg - 25 februari 2011 10:09

   

     
Vet du hur ofta jag tänker på dig?
Att du varje dag finns i tankarna hos mig.
Vet du hur söt du är när du ler?
Att jag smygtittar på dig när ingen ser.
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
...
Att jag drömmer om dig varje natt.
Vet du hur söt du är när du är sur och svär?
Att jag alltid vill vara där du är.
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
   
   
Av Natali Klingborg - 19 februari 2011 15:03

   Helgen blir bara underbarare och underbarare. bästa helgen någonsin :) Kommer aldrig glömm detta      

Av Natali Klingborg - 3 februari 2011 12:08

I morgon är det 3 månader med underbara älsklingen.  Han är den mest underbara och snällaste personen jag någon sin mött. Älskar dig hjärtat mitt.


    

Av Natali Klingborg - 1 februari 2011 17:29

mockat, gort bort det mästa innan luch. efter luch jagat jazze i hagen. när han väl kom in fick han lugna ner sig och bytte täcke. mendans gick vi ut med matilda på en promenad. när vi kom tillbakan var det dags att rengöra såren. Inte den lättaste hästen pga han inte trivs och inte har någon lugn och ro i själen. Men men gick bra te slut :)

Ovido - Quiz & Flashcards