Alla inlägg under januari 2010

Av Natali Klingborg - 26 januari 2010 21:57

Ja i dag har varit en fart full dag, Ut med stona å in med hingstarna. Hov slagaren kom i dag, när mockasin skulle värkas slog han till med huvudet å träffa klart mig i fejan.  Det börja blöda från min percin i läppen, tråkigt nog. Skulle även rida i dag men he blev inget, synd men det gick bra ändå. Vi görde hästarna har kvar Sunny, jolly, Olle å bella de två fölen. Sunny ska skos så efter det i morgon hoppar jag upp på häst ryggen å beger mig ut en sväng. jaja jag får väll skriva mer sen, sängen kallar nu e as trött

 

  

Av Natali Klingborg - 13 januari 2010 12:32

aJa nu sitter man å drygar på facebook som vanligt, I veckan har vi jackline hos oss hon är jätte söt. Önskar värkligen de var min unge men tuvär så e det ju inte de :P jaja ska fortsätta spela lite på  facebook å sen ska jag väll leka med ungen :P


  

Ovido - Quiz & Flashcards