Alla inlägg under december 2009

Av Natali Klingborg - 26 december 2009 23:08

Jag vill visa alla en sak som någon gång funderat på att ta hål i tungan, jag fick jätte problem å gatt ta ut den efter två dagar. Kunde inte äta, inte sova å hade ingen känsel i tungan. Nu e det så här finns några saker ni måte tänka på.

 

1. Killen/tjejen som gör de på er ska vara utbildad å kolla leg, e ni under 18 ska de ringa hem.

2. Ni ska få skriva på ett papper, han/hon ska prata med era föräldrar.

3. Man ska helst göra de i en studio.

4. Man ska få hem ett papper om hur de ska skötas efter man tagit hål.

5. han/ hon ska ha papper på att de får pierca folk

 

Jag är inte tjatig jag vill bara ge er tips så det inte blir som jag. tänker därför lägga in en bild så ni ser vad som händer om personen i frågan som gör hål i tungan på er inte följer vissa krav.

 

när jat tog ut staven ur tungan efter två dagar.  

Ovido - Quiz & Flashcards