Alla inlägg under april 2011

Av Natali Klingborg - 30 april 2011 11:39

jaha som sakt sista tien har varit jobbigt. blir kanske inte att man återvänder te Dorotea i sånna fall för att hälsa på alla utom en viss person! Har mått så dåligt så tog tillfället att åka te östersund över helgen för att tänka på annat. men men ja man mår inte så jävla mycket. Saknar dig grymt mycket    Nu sitter man å funderar på livet å hur de kommer bli. Vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra längre. Gissa om det är svårt. Men men finns inte så mycket att göra längre. Men ni får ha det gött funderar på att fara å springa i dag men vet inte om jag orkar    

Av Natali Klingborg - 22 april 2011 17:01

funderar på att satsa sista året på skola i östersund. Är le på vissa folk i vilhelmina.  vill vara borta ett tag bara vara för mig själv med nytt folk. låter som en bra ide tycker jag :)

Av Natali Klingborg - 3 april 2011 22:25

   Ännu en dryg och jävligt irri vecka som kommer, klarar fan inte skolan snart. Folk som antingen pratar skit eller så vänder de en ryggen. Ska det vara så?    Jag kan då säga direkt att jag tycker inte det ska vara på det visset, jag kan säga att jag har blive jävligt utstött. Det tycker jag inte är kul, jag vill att det ska vara som det var från början. Ska man bli utstött bara för att man e tillsammans med någon andra inte gillar? För att man inte festar och super längre? För att man inte tycker som dom tycker. Funderar seriöst på att sluta den skolan snart. Det är bara jobbigt att gå dit och må dåligt.    Men som tur är finns underbara personer i min närvara och gör det hela enklare    Men men snart sängen för ska upp kl 7:10 i morgon bitti  

Ovido - Quiz & Flashcards