Alla inlägg under november 2010

Av Natali Klingborg - 27 november 2010 11:59

21 skäl till varför man måste bli tillsammans med en hästryttare.

 

1) Vi har fyra hastigheter och kan många olika positioner.....

2) Vi har på oss tighta byxor

3) Vi gillar att bli smutsiga

4) Vi vet hur man rider rejält

5) Vi gör alltid vårat bästa i ridningen

6) Vi älskar att ha kontrollen

7) Vi kan rida i timmar

8) Vi vet hur man ska behandla stora saker

9) Vi kommer av och på lätt

10) Vi är alltid redo

11) Vi gillar det hårt

12) Vi har ben och rygg muskler som hjälper oss att klara alla olika positioner

13) Vi gillar att använda piskor

14) Särade ben är våran naturliga  position

15) Vi bryr oss inte om vi blir kastade villt omkring

16) Rutinerade ryttare kan göra det i tre dagar i sträck

17) Vi kan rida stående eller sittade
18) Vi använder ett läderplagg varje ridpass

19) Vi tycker de snabba och uthålliga är de roligaste att rida

20) Vi är vana vid hårda saker

21) Om vi ramlar av hoppar vi upp igen och kör på, hårdare än någonsin

Av Natali Klingborg - 20 november 2010 21:46

Kutat runt med pappa på stan, kändes jobbigt för han skulle typ in på varända jävla affär. Blev lite less men var ändå ganska kul, hitta julklappen åt mor mig. Ni som vet vad det är så får ni itne säga någe    Hoppas och vet att hon kommer bli glad över dom :)

Av Natali Klingborg - 19 november 2010 16:59

Jag älskar dig hjärtat mitt du betyder otroligt mycket för mig. Jag är glad att jag fick chansen till att det blev vi två.  jag älskar dig av hela mitt hjärta jag längtar tills nästa gång vi träffas    Älskar dig hjärtat

Av Natali Klingborg - 6 november 2010 10:14

sonja kom och pratade med Nakita.  Nakita sa: Jag är missför stådd, jag vill ut och röra på mig känns jobbigt i magen. Maten är jobbig. Fötterna är ok. ont i lederna på bakbenet ännu. jag vill ut, ska gå ut. varför kom du nu? Vad vill hon veta? Hon är effektiv, Vore kul om hon red mig. Utan sadel och utan att klämma med benen nertill. Jag längtar efter min bebis och sommaren. Kommer det vara sommar? oj är de redo med värme?  Jag hade det kallt som bebis och jag vill ha värmeför mitt föl. Vart gick de nu? De väntar på dig? Ok men hör vad hon vill?





Av Natali Klingborg - 6 november 2010 02:44

jag vill tacka dig för det du är till mig, utan dig har jag inget hopp. Utan dig förstår jag inte meningen med att leva, Lämnar du mig nu faller jag tillbaka i samma gamla banor och det vill jag inte. Du har gett mig nytt hopp en ny syn på framtiden. Jag kommer göra allt för att vi ska vara tillsammans länge och har en bra framtid tillsammans. Jag kommer alltid ha en plats åt dig i mitt hjärta, en plats bara du och ingen annan någonsin kommer få. Du har nyckeln till mitt hjärta   

Ovido - Quiz & Flashcards