Alla inlägg under september 2011

Av Natali Klingborg - 28 september 2011 21:33

ja som rubriken heter så fortsätter bara helvetet folk fortsätter att göra mig irriterad å sur. det fula är att alla vet varför men fortsätter antingen irritera mig eller skita i när jag förklarar varför jag är som jag är. Jag blir så jävla irriterad!!!!

Av Natali Klingborg - 28 september 2011 01:21

Nu var det ett tag sen jag skrev å det är bara segt. Sen de gamla 3:orna slutade å de nya 1:orna börjar har allt på skolan värkligen gått ut för. vet inte hur länge till jag kommer orka. i dag blev de stor jävla bråk mellan mig å en av de nya. Men kanske inte så konstigt då han retar galfeber på allt å alla på skolan. Men han ska inte tro att han kan ge sig på mig. Jag har ett jävla humör då jag blir förbannad. Å att lägga sig i då någon bråkar med mig är inte så smart men tydligen har ju inte vissa fattat det än. Å folk funderar på varför jag har taggarna utåt. Hahha ja skulle bara 3:orna komma tillbaka skulle nig allt gå lättare.


VI SAKNAR VÅRA GAMLA 3:OR KOM TILLBAKA SÅ ALLT KAN BLI SOM FÖRR.    

 

Ovido - Quiz & Flashcards