Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Natali Klingborg - 1 oktober 2009 12:02

Gråterjaha igår bar det iväg till lycksele, utan aning på jobbet fick jag ett samtal om att jag genast borde komma utt till sjukan i åsele. Nå gick dit å väntade på taxin med kompisen, jag följde med till lycksele som stöd å det värkade vara bra att jag gorde det. tror aldrig någon skulle vilja bli lämnad själv när man åker till ett sjukhust, det blev jag å jag vet att det inteär kul. När vi skulle hem å de sytt å kollat honom fick vi sitta i typ två timmar innan taxin kom å hämtade oss. Men då hade vi i alla fall kommit dig å de hade kollat honom, på fredag ska han upp så sjukan så att de får kolla hur det ser ut nu. Jag hoppas då att han blir helt återstäld, det är inte kul när något sånt här händer. Jag vet för de var mig de bråkade omGråter Det känns rent ut sakt skit å det menar jagGråter

Ovido - Quiz & Flashcards