Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Tänker

Av Natali Klingborg - 2 september 2010 12:38

   Jag sitter här i solen och tänker på livet som varit och livet som är nu. Hur kommer mitt liv se ut om några år?    Kommer jag vara som jag är nu eller kommer jag vara någon jag aldrig varit förr? Det jag vet är att jag trivs med den personen jag nu är   Jag trivs så mycket bättre nu när jag inte super varje helg   Jag känner att ajg har något att leva för, min familj och min älskade häst. Ibland tror jag att foster familj var fel val     men nu vet jag att det jag gorde mig bra     Jag har lärt mig älska min familj, kompisar och mig själv igen    Det jag  nu lever för är mig och det jag vill, familjen, hästen och alla runt omkring mig.    Har även läsrt mig säga ifrån om det är något jag inte tycker om eller något som jag tycker är fel      Jag trivs med mig själv och har värkligen blivigt mig själv under dessa månader jag har bott hoss jesscia och peter i Ristäsk     Tack till alla som ställt upp för mig och hjälpt mig komma dit jag är idag puss på er   

 
 
Jessica

Jessica

3 september 2010 12:05

Du ska veta en sak Natali, att livet blir alltid som man gör det till oavsett vad andra säger eller gör. Valet ligger alltid hos dig som individ. Vill man vara utsatt och styrd, så låter man det ske med sitt liv. Vill man var individuell och följa sina egna drömmar, ja då gör man det ;) Enkelt, eller hur. Det tar längre för en del att komma till den insikten, det betyder inte att det är fel på den människan bara för det, kanske man behöver mer tid att tänka på saker tex, se bara på Peter! ;)
Allt vi gjort för dig det senaste halvåret har varit för att stärka dig som individ, helt o hållet på dina egna villkor... Att slå emot o bli förbannad när vi sagt du ska göra något som du inte riktigt har känt för är bara för att du helt enkelt inte skall låta "de andra" styra o ställa i ditt liv så du ger upp dina drömmar för att "de" finns i din närhet! Visa dem handen, säg FUCK OFF! och gå din egen väg! I dig själv är du stark, du är din egen borg!
Vi älskar dig och är stolta över dig! Du vet att du alltid är en del av våran familj och att jag alltid i hela ditt liv framöver kommer att lägga mig i vad du gör för det är vad mammor gör, även fostermammor! KRAM

http://www.ranchristrask.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natali Klingborg - 4 oktober 2019 01:58

Den sista tiden har jag tänkt väldigt mycket, mycket mer än jag tuvär har velat göra. För några år sedan började jag bli deprimerad och må väldigt dåligt. Det fanns ett uppehåll på några år efter det som fick mig till att börja må bra igen, men nu fö...

Av Natali Klingborg - 24 december 2018 09:48


Nu är det jul igen å detta året fick vi en ny familje medlem i present, en liten hunvalp som fick namnet Tindra. Nu är det bara vänta två veckor innan hon är leveransklar :)   ...

Av Natali Klingborg - 30 maj 2018 09:41

Man blir mörkrädd när man läser på att nätet om andra som har med socialen att göra, Jag har blivit med bjuden i en grupp på facebook som heter pappavarför.se det är en sida jag tycker alla ska läsa. Det är många som får stöd och hjälp där ifrån. Det...

Av Natali Klingborg - 29 maj 2018 09:52

Idag ska föräldrarna få träffa lilla knodden för första gången sen han togs från dom, det kommer kännas skönt. Men vi har fortfarande många frågor om varför dom går på flera års gamla utredningar, hur det kommer sig att socialen får öppna läkar journ...

Av Natali Klingborg - 23 maj 2018 17:25

Hur fan kan socialen ta ett barn som inte äns är 48 timmar, dom säger att det är enligt LVU. Att det inte kan avaktas med med hänsyn till risken för den unges hälsa eller utveckling. Hur kan dom sitta och säga så? Dom har varit på både möten och hemb...

Ovido - Quiz & Flashcards