Direktlänk till inlägg 28 september 2011

jisses

Av Natali Klingborg - 28 september 2011 01:21

Nu var det ett tag sen jag skrev å det är bara segt. Sen de gamla 3:orna slutade å de nya 1:orna börjar har allt på skolan värkligen gått ut för. vet inte hur länge till jag kommer orka. i dag blev de stor jävla bråk mellan mig å en av de nya. Men kanske inte så konstigt då han retar galfeber på allt å alla på skolan. Men han ska inte tro att han kan ge sig på mig. Jag har ett jävla humör då jag blir förbannad. Å att lägga sig i då någon bråkar med mig är inte så smart men tydligen har ju inte vissa fattat det än. Å folk funderar på varför jag har taggarna utåt. Hahha ja skulle bara 3:orna komma tillbaka skulle nig allt gå lättare.


VI SAKNAR VÅRA GAMLA 3:OR KOM TILLBAKA SÅ ALLT KAN BLI SOM FÖRR.    

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natali Klingborg - 4 oktober 2019 01:58

Den sista tiden har jag tänkt väldigt mycket, mycket mer än jag tuvär har velat göra. För några år sedan började jag bli deprimerad och må väldigt dåligt. Det fanns ett uppehåll på några år efter det som fick mig till att börja må bra igen, men nu fö...

Av Natali Klingborg - 24 december 2018 09:48


Nu är det jul igen å detta året fick vi en ny familje medlem i present, en liten hunvalp som fick namnet Tindra. Nu är det bara vänta två veckor innan hon är leveransklar :)   ...

Av Natali Klingborg - 30 maj 2018 09:41

Man blir mörkrädd när man läser på att nätet om andra som har med socialen att göra, Jag har blivit med bjuden i en grupp på facebook som heter pappavarför.se det är en sida jag tycker alla ska läsa. Det är många som får stöd och hjälp där ifrån. Det...

Av Natali Klingborg - 29 maj 2018 09:52

Idag ska föräldrarna få träffa lilla knodden för första gången sen han togs från dom, det kommer kännas skönt. Men vi har fortfarande många frågor om varför dom går på flera års gamla utredningar, hur det kommer sig att socialen får öppna läkar journ...

Av Natali Klingborg - 23 maj 2018 17:25

Hur fan kan socialen ta ett barn som inte äns är 48 timmar, dom säger att det är enligt LVU. Att det inte kan avaktas med med hänsyn till risken för den unges hälsa eller utveckling. Hur kan dom sitta och säga så? Dom har varit på både möten och hemb...

Ovido - Quiz & Flashcards