Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Natali Klingborg - 25 januari 2011 10:20

Att man kan må så dåligt. Varför fick jag inget vata tidigare? Jag har en klump i hjärtat. Någon jag alltid trott har alltid varit en annan sak till mig. Varför har ni hållt det hemligt. Jag mår inte bra, sitter och gråter mig igenom skolan. Vatför smärtar det så  mycket. Jag fick veta två saker igår och i dag kom ett tredje. Hur mycket bättre tror ni jag mår? jag orkar fan snart inte längre med alla lägner. Snälla berätta sanningen härdanefter.  Hur ska jag kunna lite på er igen? Hur ska jag någon sin kunna se er i ögonen igen? Hur ska jag kunna åkta till bkt framöver? Tror ni jag klarar det för det vet jag att ja inte kommer. Detta var det värsta ni kunnat göra mot mig. Jag kan aldrig förlåta er, Smärtan kommer alldrig släppa. Inte efter denna grejen inte efter att få veta det jag just fått höra. Jag önskar att min familj åtminstode kunde vara lite mer ärligare än detta men tydligen inte. Hur ska jag klara av skolan nu? Har ni tänkt att detta kommer störa min skolgång om jag ska känna så hära. Fy fan är det enda jag kan säga just nu. Jävla helvetes piss

Ovido - Quiz & Flashcards