Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Natali Klingborg - 1 maj 2011 23:57

  så blir det.




denna ritades i dag


 



Av Natali Klingborg - 1 maj 2011 23:50

Att en person som du kan prata så mycket skit om mig, du känner mig inte äns men ändå öppnar du käften å kallar mig det ena med det andra. väx upp för fan. Skaffa dig ett liv å låt mig vara ifred i stället. du har inge med mitt liv att göra och ingen rätt att kalla mig de du gör.   

Nu

Av Natali Klingborg - 1 maj 2011 08:20

Nu sitter jag på bussen på väg hem från östersund är hemma vid 11:35. Bussresan tar 3 timmar å 20 minuter, tur man har med sig datorn å att bussen har trådlöst. Att sitta på mitt på vägen ner var inge bra då täckningen försvan. När jag kommer hem ska jag ska jag snabb ducha å ficksa te mig , sen ska jag förbi laila så hon får börja skissa på min tatuering :) Det är tänkt att det ska bli två stycken misses tatueringar för farfar å morfar med datum de föddes å dog. En på varje skulderblan    Då vet jag att jag alltid har dem med mig.  

 

Hum ja helgen har man väll inte gort så mycket annat än att ta det lungt å varit ute å sprang i fredags. :) man måste ju börja i tid så man hinner träna något i sommar XD jajja nu ska jag väll vila lite å kolla mejlen men ha det gött puzz

Ovido - Quiz & Flashcards