Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Natali Klingborg - 20 oktober 2014 18:13

Jag är irriterad, varför ska någon efter så många år och så bra kontakt då hugga en i ryggen. Jag har sluppit detta skit i 2 år nu och så gör du så här, jag vet inte hur jag ska klara detta nu. Jag har mått så mycket bättre den senaste tiden men sen att du gör så här, hur ska jag nu klara av det. Det är jag trodde detta av andra men fan inte av dig, jag kan inte le och se dig i ansiktet. Vi hade en vänskap men den finns inte längre kvar, jag har ett hål i mitt hjärta. I det hålet fanns du förut men nu ska du raderas från mitt liv och mina minnen, när det är gort är vi bara främlingar för varandra. Kom inte hit sen och vill umgås med mig, du kommer inte att finnas i mitt liv längre och jag tror inte att du någonsin kommer att få göra det.

Du svek mig efter allt som vi har pratat om, efter allt som du vet om mig och som du har berättat för mig. Nu klarar jag inte mera, jag behöver inga skit stövlar i mitt liv. Det är det du är en riktig skitstövel....


Av Natali Klingborg - 20 oktober 2014 01:48

Ja igår hämtade jag och sambon lilla zero. Känns konstigt att ha en liten plutt hos oss igen, men han blir dock inte kvar hos oss nå länge utan bara över natten då han åker vidare hem till mor min i morgon. Han är nog den lugnaste valp jag varit med om, vi är så förtjust i honom. Det går även toppen bra med våra hundar, dom leker och håller på med honom. Busan är nog den som är mest intresserad av honom, nu ligger han och sover i buren med en nalle. Jag ligger vaken och väntar.

Ovido - Quiz & Flashcards