Direktlänk till inlägg 24 december 2014

Jul 2014

Av Natali Klingborg - 24 december 2014 13:08

Jaha så var det jul igen, Fan vad tiden går fort. Alla jobbar jul så blir själv med hundarna i år, vilket kommer kännas konstigt då vi alltid har varit en hel hög med folk på julen. Men jag överlever väll säkert, har inte gort så många knop idag då jag är skit trött. Jag skulle gärna velat spendera julen med någon men ibland blir det inte som man, Årets nog roligaste julklapp kom från grannen och hennes kille. Fick även några andra roliga klappar, fick även färgat håret som jag funderat ett bra tag på nu. Känns toppen :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natali Klingborg - 4 oktober 2019 01:58

Den sista tiden har jag tänkt väldigt mycket, mycket mer än jag tuvär har velat göra. För några år sedan började jag bli deprimerad och må väldigt dåligt. Det fanns ett uppehåll på några år efter det som fick mig till att börja må bra igen, men nu fö...

Av Natali Klingborg - 24 december 2018 09:48


Nu är det jul igen å detta året fick vi en ny familje medlem i present, en liten hunvalp som fick namnet Tindra. Nu är det bara vänta två veckor innan hon är leveransklar :)   ...

Av Natali Klingborg - 30 maj 2018 09:41

Man blir mörkrädd när man läser på att nätet om andra som har med socialen att göra, Jag har blivit med bjuden i en grupp på facebook som heter pappavarför.se det är en sida jag tycker alla ska läsa. Det är många som får stöd och hjälp där ifrån. Det...

Av Natali Klingborg - 29 maj 2018 09:52

Idag ska föräldrarna få träffa lilla knodden för första gången sen han togs från dom, det kommer kännas skönt. Men vi har fortfarande många frågor om varför dom går på flera års gamla utredningar, hur det kommer sig att socialen får öppna läkar journ...

Av Natali Klingborg - 23 maj 2018 17:25

Hur fan kan socialen ta ett barn som inte äns är 48 timmar, dom säger att det är enligt LVU. Att det inte kan avaktas med med hänsyn till risken för den unges hälsa eller utveckling. Hur kan dom sitta och säga så? Dom har varit på både möten och hemb...

Ovido - Quiz & Flashcards