Alla inlägg den 12 september 2009

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:38

Älskade Mario                                                  
   

                

                                                      Jag älskar dig så jävla mycket.

Kan du förstå att mitt liv inte är något utan dig.

Mitt hjärta går i tur om jag inte får vara med dig.

Du visade att dig finns något att leva för.

Snälla kom tillbaka till mig.

Jag älskar dig så sjukt mycket!!!!!

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=cMexJpNPEMQ&feature=related




Sötisen  

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:36

Jag ;P   http://www.youtube.com/watch?v=24M6QvBsTIY&feature=related

 

 

Jag kände en tår sakta falla, Jag vill inte ligga här utan dig. Jag vill alltid vara där du e och att du alltid är där jag e. Jag ligger på sjukhusets hårda sängar, gissa om jag vill hem. Varje dag säger läkarna samma sak, du kanske får åka hem i morgon. Gissa om jag är trött på alla läkare. Jag är less och vill hem nu, har ändå en underbar mamma och som ringer å  hälsar på. Hade hon inte gort det vet jag inte hur jag skulle klara mig. Ingen tv och ingen dator, fick inte börja äta fören i söndags heller. Var väldigt hundrig eftersom jag bara fått dropp sen jag kom in, men nu hoppas jag att få åka hem o morgon eftersom jag mår bättre. Men tänk om läkarna säger samma sak i morgon, då klarar jag inte mer. Får så ont i ryggen av dessa madrasser, fast de är de nya och bättre jag har. Jag hoppas detta aldrig kommer tillbaka, smärtan klarar jag inte av det gör för ont. Försvinner den inte tror jag inte jag lever längre, vill att de ska vara som förut. Kunde träffa dig och kompisar utan att ha ont, kunde springa och skratta. Det kan jag inte nu, det gör för ont på mig. Sista tiden innan jag åkte in låg jag mäst i sängen då vi fick besk, Hade så ont att jag inte orkade stiga upp.

Fick komma hem den 10/8-09 har bara inte skrivit in det för datorn har varit trasig.

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:35

Nemo PÖZZ  

Han är så jävla söt. Älskar min nya underbara vita chäffer.

Vann första pris med gorde han :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=0kQYgtZNyXA&feature=related




Nemo sover i korgen   Nemo trötter  

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:32

  

Du lekte med mina känslor för det hatar jag dig. Du har sårat mig riktigt jävla mycket genom att sitta och snacka skit om mig med dina jävla bög kompisar. Du säger att du älskar mig, dina kompisar säger att du hatar mig så jävla mycket att du inte ens vill prata med mig.Jag gör ett svårt val just nu, jag kan inte leva utan dig. Men ska du säga en sak till mig och en annan sak till dina kompisarvet jag inte om jag orkar leva med dig. Du ska veta att du betyder så jävla mycket men ska du såra mig och hålla på. Blir nog livet utan dig bättre än livet med dig. Så jag kan ge dig en chans till med det är enda och sista du får. Sårar du mig nu är det hej då för ALLTID! Hoppas du förstår det.

  

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:32

Sötisen  

 

Du är den hund jag haft sen jag var liten, dig får det inte att ersätta. Man kan skaffa en ny hund och allt men dig kommer man aldrig sluta älska eller glömma. Du är min nummer 1. Du är den vän som hjälpt mig genom svåra stunder. Jag är glad att du är den hund vi valde, utan dig skulle livet vara svårt. Älskar dig min söta hund ;)

 

Älskade Mario  

 

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:31

jag vet att du hatar mig det har du bevisat nu. Du har tydligen ljugit för mig hela tiden. Vad hjälper det att du krossar mitt hjärta? Vem mår bättre av det? Varken du eller jag gör ju det. Men hej du har just lyckats, nu ligger jag i sängen ovh gråter. Trodde jag hittat den kille jag kunde leva med i alla fall ett tag, vara mig själv med. Jag trodde jag kunde slippa lögner, att du kunde vara ärlig mot mig. Jag hade känslor för digmen nu är de så ihop traslade att jag inte vet vad jag ska göra med livet. JAG MÅR SÅ FUCKING DÅLIGT NU!

Det ända som håller mig gående nu är min söta hund

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:31

Fan

Fan då var man till läkaren i dag efter 6 dagars illa mående. Fick veta att jag har virus i kroppen och får därför inte vara på skolan. Måste vara hemma tills det gått ur kroppen. Blir det värre skulle jag komma tillbaka. Jätte trevligt att missa skolan eller inte :( Jaja nu får man göra det bästa av det hela, skolan lär inte bli så glad å inte mamma men det läkaren säger det gäller :( 

Ovido - Quiz & Flashcards