Alla inlägg den 21 september 2009

Av Natali Klingborg - 21 september 2009 08:54

Fan vad jag längtar tills torsdag då ska jag ut och kolla på de hästar jag kanske ska rida. Känns underbart, jag orkar fan inte vänta längre nu. Hon ringde igår och vi gorde upp en tid hon skulle hämta mig och vilken dag. Ska även få rida så hon ser hur jag klarar mig och det där. Kan du trolla så det blir torsdag kommer jag bli jätte glad. :) Hade svårt att somna i natt bara för att jag längtar så jävla mycket, jaja det är väll bara att vänta tills på torsdag. I morgon och på onsdag ska jag jobba så jag hoppas värkligen att veckan går fort tills på torsdag, när väll torsdag är och ja e där får tiden gå hur sakta den vill :)  Kan inte tänka på något annat just nu bara det. :)

Västen hästarna  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards