Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Äntligen helg

Av Natali Klingborg - 10 december 2010 20:22

Äntligen helg, äntligen en helg med älsklingen bara mysa och ha det bra. känns skönt efter en jobbig vecka på skolan. Arbetat med en skoter som fan inte äns vill fungera då man ska skicka tillbaka den till de som äger den. Ganska jobbigt pga allt man gort med den och allt man har lagat. men jaja sista timmen bestod att att ligga på skotern med fötterna på huven och lyfta den upp och ner. Arbetade ju då, träna bena. blev ganska jobbigt då man hade gort de några gånger. Nja funderar på om man snart ska gå och diska, men vet inte känns jobbigt men he måste ju göras XD haha. tur man har laptop att sitta framför så man kan spela musik samtidigt XD men snart dras väll internet grejset ut. hihi tror någon tycker det är jobbigt att jag bär omkring på datorn :) ja får se om det blir någon film sen eller om jag går och lägger mig. ganska trött efter veckan och gårdagens natt. jaja ja får väll skriva sen ska diska nu. Puss på er alla XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natali Klingborg - 4 oktober 2019 01:58

Den sista tiden har jag tänkt väldigt mycket, mycket mer än jag tuvär har velat göra. För några år sedan började jag bli deprimerad och må väldigt dåligt. Det fanns ett uppehåll på några år efter det som fick mig till att börja må bra igen, men nu fö...

Av Natali Klingborg - 24 december 2018 09:48


Nu är det jul igen å detta året fick vi en ny familje medlem i present, en liten hunvalp som fick namnet Tindra. Nu är det bara vänta två veckor innan hon är leveransklar :)   ...

Av Natali Klingborg - 30 maj 2018 09:41

Man blir mörkrädd när man läser på att nätet om andra som har med socialen att göra, Jag har blivit med bjuden i en grupp på facebook som heter pappavarför.se det är en sida jag tycker alla ska läsa. Det är många som får stöd och hjälp där ifrån. Det...

Av Natali Klingborg - 29 maj 2018 09:52

Idag ska föräldrarna få träffa lilla knodden för första gången sen han togs från dom, det kommer kännas skönt. Men vi har fortfarande många frågor om varför dom går på flera års gamla utredningar, hur det kommer sig att socialen får öppna läkar journ...

Av Natali Klingborg - 23 maj 2018 17:25

Hur fan kan socialen ta ett barn som inte äns är 48 timmar, dom säger att det är enligt LVU. Att det inte kan avaktas med med hänsyn till risken för den unges hälsa eller utveckling. Hur kan dom sitta och säga så? Dom har varit på både möten och hemb...

Ovido - Quiz & Flashcards