Alla inlägg den 18 juli 2011

you

Av Natali Klingborg - 18 juli 2011 17:46

  I cross my heart that I still love you and will always do so.You mean Time, and has meant so much to me.Sure we've had our mess on I have become pissed and went expired.  But I always come back and then have all been good. You will always have a part in my heart on I will never stop loving  you   

 

Av Natali Klingborg - 18 juli 2011 00:30

   att man kan ha så fel, en person som värkar vara hur snäll å trevlig som hälst visar sig vara en ren jävla i*i*t. Varför? Jo för att vissa människor är bara ute efter att såra folk. jag ångrar nästan att jag lärde känna dig, jag skulle ha litat på min magkänsla. jag kände på mig att du skulle ljuga, du sa att du aldrig skulle det men det var där vi hamnade. Du kan ju fortsätta med att ragga på dom dära ****** *******, det värkar du vara så jävla bra på men vill du veta en sak. dra långt åt helvete, tänker fan inte slösa mera tid på dig  

Ovido - Quiz & Flashcards