Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Natali Klingborg - 19 juli 2011 23:35

Tänk att man kan längta så efter nån man aldrig har träffat . Visst är det konstigt ? Men ibland känns det bara så rätt och då är det nog meningen att man ska träffas. Vad har då avståndet för betydelse , det finns svårare saker att lösa . Varje gång jag hör din underbara röst längtar jag ännu mera efter att få träffa dej och få krypa in i din famn och bara krama dej medans tiden den står still .

Vad underbart !


Jag vill hålla dej hårt i min famn.

Smeka dej ömt och viska ditt namn.

Ligga och vila lätt på ditt bröst.

Jag vill vara en fjäril i ditt hår.

Jag vill vara luften du andas.

Jag vill vara din sol när morgonen randas.

Allt detta önskar jag mej.

Men det jag helst av allt vill vara är:

älskad av dej


Ovido - Quiz & Flashcards