Alla inlägg den 5 april 2012

Av Natali Klingborg - 5 april 2012 17:47

Ja vaknade kl 7 i morse å skulle kliva upp för att hinna ta ut pengar å göra saker innan jag skulle ner å rida. När allt var klart for jag ner å red underbara hälge en tur. Det var jätte kul, han hade väldigt långa steg. Hade lite svårt att hinna med i ryttmen. :) Haha gatt be ulf hålla i han då jag kom tillbaka ovig som man är så gatt han ju öven hålla i då jag skull upp. Knakade som fan i knäna då jag släppte stigbyglarna men det gillades å vill gärna göras om :)

 

Helge efter våran ridtur med mitt skritt täcke :) Han blev så söt :)

 

 

:)

Av Natali Klingborg - 5 april 2012 08:54

Sitter å pratar med men Underbara karro innan jag ska ner till stallet för å rida. Saknar älsklingen med. Tråkigt å inte kunna vara med han under lovet. Men så blir det nu när man bor på olika ställen. Hoppas helge är snäll mot mig idag då det faktiskt var ett tag sen jag red en sån stor häst. Den häst jag ridit på snart tre månader sen jag ramlade av är ridskole hästen :) 

Ovido - Quiz & Flashcards