Alla inlägg den 7 april 2012

Av Natali Klingborg - 7 april 2012 21:45

Min dag! Upp kl6 för att börja jouren kl 7, släpte ut å gav frukost. Mockade sedan 2 boxar men blev illa mående så gick hem ett tag. Ner igen vid halv 11 å gav lunch å mockade dom två sista. Sen tog jag å en kompis en tur upp på samhället å sen hem. halv 3 var det dags för middagen. Gav middag å sen red jag underbara Helge igen :) gick jätte bra förutom att denna gång glömde jag länga stigbyglarna så satt som en kratta. Gorde klart det sista och efter det bar det hem igen innan insläppet kl 8. När jag väl var nere igen för insläppet så tog jag in Nakita först, Eftersom rören frysit å vatten kopparna inte funkar fick jag he vatten i en av krubborna lusern brukar ligga i å stackars liten badade hela huvudet i vatten då hon inte han med på att vi gort så. Sen skulle jag ta in den som står över påsk, den nästar 5 åriga herren. Han tyckte vi skulle gå på prommenad i stället för att gå in. Han gick å putta  på mig så att jag skulle gå mot grinden, men se det funkade inte :) När väl alla hästar var inne å klara för natten så var det bara att gå hem. Så nu kära vänner blir det aldelens strax dax för sängen då jag har utsläppet i morgon men bara det :) God natt på er alla å trevlig påsk :)

Ovido - Quiz & Flashcards