Alla inlägg under september 2009

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:28

Flyttar tillbaka till åsele den 20/3 fan vad jag saknar familjen.

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:28

Kära läsare har inte bloggat på ett tag å orkar inte det heller

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:27

Förlåt till alla som brukar läsa min blogg, men hade för mycket att göra förra veckan å helgen var jag i umeå å var med kompisar killen. Tuvär blev jag sjuk på lördagen så jag har legat hemma ungefär hela veckan, tack till du vet vem som snodde min jacka ;P Nu åker jag ner till åsele i helgen å är där under vecka 10, man måste ju vara hos båda föräldrarna ;) Detta gör att jag inte kan skriva något förren jag kommer hem om jag inte får tag i någon dator vill säga som jag hoppas :) Jaja i alla fall e det något ni vill jag ska blogga om så e det bara skriva en komenter eller skriva till Natalibergman_7@live.se visst vissa kan tycka det e dåligt att skriva sin mejl så här men so what? Det e ju kul om TEX någon som tycker om bloggen kan skriva å prata om det jag berättat här eller om de har något de vill jag ska ta med. Jaja nu e det slut skrivet för mig i kväll. Ska ta hand om hunden jag har här å packa :P

Ha det bra alla underbara läsare pöss å kram =)

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:26

  

A

Du betyder skit mycket för mig,

jag hatar att milen mellan oss håller oss  isär.

Jag gråter varje natt, när du inte finns hos mig.

 Jag kan inte leva utan dig,

mitt liv var inte värt att leva när du inte fanns i det.

Men nu måste jag leva utan dig,

 även om du finns i mitt hjärta och vi pratar då och då.

Men vill alltid ha dig nära, mitt hjärta skriker av längtan.

Jag behöver dig, du betyder allt för mig<3

Puss

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:25

Varför gör ni så här? Sitter å ljuger mig rakt upp i ansiktet, du lovade en sak men höll det inte. Vad e man då för kompis? Jag trodde jag kunde lita på dig, men där hade jag fel. Hur länge har du ljugit för mig. Har du alltid sakt en sak men gort en annan? Ni får jag veta att ni håller på med varandra, ni sårar mig hårt.

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:23

Nu får du inte försvinna ur mitt liv, jag behöver dig. Du betyder mycket för mig som kompis, du ber mig oftast berätta vad som hänt. Nu när jag vill hjälpa dig, vill du inte belasta någon med dina problem. Men jag säger att jag vill hjälpa då kan du inte belasta mig, jag vill göra allt för dig. Du säger att alla säger att du är odödligt, du sa att du dog inte den gången fast du skulle ha gort det. Jag tror det är det du kommer göra nu, jag är jätte rädd över att förlora dig. Du ska veta att efter jag pratat med dig på skolan satt jag och grät, en kompis fick trösta mig. Jag mår så fucking dåligt av att du gör så här, du säger det finns ingen här för dig eller inte du kan göra här. Jo jag finns här för dig, det finns alltid saker du kan göra. Tänk inte så, som jag tror det var du som sa en gång till mig. Man kan inte smita ifrån sina problem och det är just nu det du gör. Även om du nu kommer kommer försvinna ur mitt liv, även om jag aldrig mer kommer få träffa dig. Ska du veta att du är ängeln gud sände för att titta till mig, så känner jag. Men kom ihåg. JAG ÄLSKAR DIG FÖR DEN DU ÄR TILL MIG EN SANN VÄN, DU BETYDER SKIT MYCKET.

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:23

Jaha då sitter man hemma igen efter en trevlig kväll i Norsjö md trevliga personer man aldrig mött förr, ja fast Jenny känner jag ju. Jenny som livat upp mina mörka dagar :P  Jaja i går blev det bråk igen inte mins med mitt ex utan även med en kompis, hatar när det blir så. Jaja  skit samma sånt händer, det är bara att leva med det. Jag tackar då er för en trevlig kväll mer er och jenny å sen börjar på denna dagen =) Nu sitter jag mest och funderar på vad jag ska gör med mitt liv, har ju fått höra att jag är en trasig själ som ALDRIG kommer bli hel. Tack för dina ord Jens, du försöker bara hjälpa mig och det är jag tacksam för. Ni som jag inte nämt eller sakt det till, ni betyder jävligt mycket för mig. Är så glad för vad ni är till mig, äkta vänner som aldrig sviker <3<3

Sen sa jag väll skriva ett plågande litet datum i slutet som bevisar att denna dag kommer jag aldrig att glömma.

9/2-2009

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:22

  

Hur kunde du göra så här mot mig? Jag gorde allt för att inte göra illa/såra dig, men vad fick jag tillbaka? Jo att du var otrogen, jag var aldrig det mot dig. Jag borde ha lyssnat på alla som sa hur du var, du var bara ute efter en sak SEX. Det värkade i alla fall som om de hade fel från början, jag tänker alltid jag ska skaffa en egen uppfattning. Det gorde jag också, jag tänkte detta är den killen jag vill leva mitt liv med.  Jag älskade värkligen dig hade jag fel om jag säger att du älskade mig med? Jag kan nästan tro det, jag börjar tro att allt bara var ett ända spel. Men jag ska säga en sak, jag har ALDRIG ALDRIG gett någon så mycket av min kärlek som jag gett till dig. Det är bara fan att du sårade mig så hårt. Jag hade så starka känslor för dig men nu har du krossat dem, vet ej om jag kan förlåta dig för detta. :'(


Ovido - Quiz & Flashcards