Alla inlägg under september 2009

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:21

NU ställer jag en fråga till ALLA. Ni hör säkert en jävla massa ryckten här på byn//samhället. Har ni rätt att kasta ur er saker när ni inte äns vet att det stämmer? Jag är född här i stan, jag vill kunna gå på byn utan att höra Hora eller sånt. Bara för att någon sprider rykten tar folk förgivet att det är sant, jag älskade värkligen BTK å att vara här. Men nu är allr förstört jag hatar detta stället men än något annat på jorden. Ta reda på vad som e sant innan ni öppnar munnen och säger något. Jag är less på allt skit. Ni som håller med gör något åt det, tex ta reda på om det är sant eller inte.

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:21

Jag kan inte lita på vissa, vissa killar luras men inte vissa. De som luras har gort att jag har jävligt svårt att lita på folk, detta kommer sätta spår i mig själ för hela livet :( Fatta hur mycket ni har förstört för mig :(

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:20

Varför ska killar bli så jävla sur om man måste göra annat som e viktigare än att prata med dem? Jag har fan ett liv med, jag måste sköta skolan om jag vill ha bra betyg. Jo jag skolkar vissa gånger för jag inte orkar med alla jävla dryga personer som mobbas å snackar skit. Jag vet att det inte löser något. Men förfan killar vill ni hitta tjej palla er ut på stan eller något, ett förhållande över internet funkar bara inte. Ragga upp en tjej på stan å hoppas att det blir något där i stället. Man kan inte sitta vid datorn hela livet å chatta på typ apberget, kamrat, helgon, msn å allt nu som finns. Jag ber tänk lite, tro inte att allt blir toppen över internet. Du har stort fel om du tror det. En sak till jag tycker e fel är när en som e 30-40 raggar på en som e 14-15 hur fan kan ni leva med er. Prata kan man göra men inte ragga. Ni klassas bara som pedofiler

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:19

Nu vill jag säga en sak en gång för alla. Jag är så less på alla folk som mobbar å håller på. Kan ni aldrig acceptera att folk inte är som ni? Ni mobbar andra för att ni själva blir det, mår ni bara över att göra så någon annan mår dåligt? Ni som börjar med det bara för ni e med äldre som gör det, ni är inte coola eller tyffa. Ni bevisar bara att ni har sjunkt lägre än de ni mobbar.

Jag vet tuvär hur det är, har varit mobbad nu sen jag började skolan. Man lider som fan, har svårt att konsentrera sig på lektionerna. Vågar inte gå i korridoren utan att få höra fitta eller jävla hora, kan ni inte bara lämna folk ifred? Jag klarar inte detta längre, detta är min 3e skola jag går på å vill byta igen.

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:04

Nyaste bilden på mig  

jag orkar inte mer "/ jag mår så fucking dåligt. så jag gråter innom mig :( va fan har du gjort med mig. jag pallar inte dig mer men saknar dig som fan :( jag fattar inte att du kan göra så här mot mig. du betyder verkligen mkt för mig. du gör så mkt så jag mår piss dåligt. förkänar jag värkligen detta jag vill inte må dåligt. tur att jag har vänner som står på min sida tills döden. du har förstört mitt liv jag vill inte mer se dig eller snacka med dig men du betyder mkt ska du veta.

de känns som att jag inte passar in på denna värld "/ vill försvinna från denna planet så fort som möjligt en gång fanns du i mitt hjärta men inte längre :(

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 20:02

Molly

Att smärtan skulle vara så svår då man mister någon man älskar kunde jag anna men att man skulle ha så ont hade jag aldrig trot jag kommer aldrig glömma din blöta nos eller dina blöta pussar du kommer alltid finnas här i mitt hjärta var du än är kommer jag alltid att minnas dig som du var en hund som viste allt men gav ändå av sin kärlek ett mine av dig ska jag alltid ha du kommer finnas där vad som än händer du tallar om för mig vad som kan vara svårt och jag kommer minnas dig som den hund som alltid var glad och delade med sig av sin glädje och sorg du kunde få mig att le när jag var ledsen ingen kan ändra det även om du är borta och jag aldrig mer får se dig så ska du veta att du har gjort mig glad så många dagar då det har varit svårt även om du bara har givit mig en blöt puss eller viftat med svansen så har du gjort mig glad och dom som inte förstår det dom har inget hjärta kvar för när man älskar någon kan man inte glömma så lätt som andra och jag kommer alltid att ha dig här här i mitt hjärta vad som än händer åren kan komma och gå men jag glömmer dig aldrig för man glömmer aldrig en vänn som du som har tröstat och fått en att skratta då man gråtit så nu tar jag farväl men komihåg jag älskar dig

Du är saknad otroligt mycket

Tidigare

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 19:59

En natt när himlen var stjärnklar
tänkte jag på dig så underbar.
Jag såg dina ögon framför mig så fina
och önskade att de för evigt var mina.
Det var som om Gud hade plockat ner alla stjärnor till dig,
så att dina ögon kunde glittra så otroligt vackert framför mig.
Den natten förstod jag vad jag så länge hade känt
att du var det bästa för mig som någonsin hänt.
Och för varje gång jag stjärnor ser
älskar jag dig bara mer och mer.

Fin

Av Natali Klingborg - 12 september 2009 19:54

I (L) you  

Du är som en dröm. Men så mycke bättre, du är verklighet.

Jag har aldrig älskat nån så otroligt mycket som ja älskar dej.

Du är det bästa som nånsin har hänt mej.

Jag tänker på dej varje kväll, varje morgon, varje dag.

Du är de underbaraste som finns. Utan dej vill jag inte leva.

Utan dej är jag ingenting. Du betyder så mycket för mej.

Jag älskar ditt leende,

ja älskar ditt skratt och det bästa utav allt jag är älskad utav dej.

Du är och kommer alltid att förbli min underbara älskling.

Min kärlek till dej går ej att beskriva.

Hur ja än försöker så blir det aldrig rätt.

Du är värld nåt så mycket bättre än ordet älskar.

Nåt så mycket finare. Men var finner jag de ordet?

Du är den finaste, underbaraste, vackraste,

gulligaste, sötaste o den bästa som nånsin funnits på denna jord.

Jag måste vara den lyckligaste människan på jorden,

som få leva sitt liv med nån som är så underbar.

Det finns inget bättre än dej.

Du är mitt allt och kommer alltid att vara den ända i mitt hjärta.

Du är så långt bort men ändå så nära.

Alltid vill ja att de skall vara du o ja o ingen annan, bara vi.

Du är den ja vill säga att ja älskar. Du är den jag vill ha.

Du har gjort så att jag fått känna hur äkta kärlek känns.

Jag önskar

att jag träffa dej förlänge sen.

Jag var sårad och mitt hjärta var krossat tills jag träffa dej.

Då du fyllde mitt hjärta med kärlek och pusslade ihop varenda bit.

Men lämnar du mej så vill ja ej vara en sårad flicka något mer,

utan ja lämnar då världen o bara går.

Du är som ljuset som leder mej ut ur mörkret.

Men ett ljus som aldrig sloknar.

Du lysser upp min tillvaro som himmlens största stjärna.

Jag bländas så härligt av din härliga charm,

allt jag önskar hittar jag i din famn.

Dina ögon lysser om mitt hjärta de bankar,

var du än är så är du i mina tankar.

Varje slag mitt hjärta slår, så de För dej.

Men när ja försviner ur denna värld

så vill ja att du tar mitt hjärta och håller det nära ditt öra,

så kan du fortfarande höra att det slår för dej.

Jag ger dej nu mitt hjärta och all min kärlek.

Jag vill inte ha tillbaka det, jag vill att du föralltid ska ha det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards